Asa incepe o poveste...
material semnat de Bety si Criss


"A venit vara si odata cu ea Alina “Chic”, cu Agentia ei de implinit dorinte cu tot. Suntem entuziasmati de jocul si joaca ce ne asteapta. De prieteniile pe care o sa le legam, de oamenii care se vor intoarce mereu si mereu la noi.

Prima data  ne-am antrenat simtul estetic si l am exersat pe cel al curateniei. Ne-am facut inventarul la hainute si curatenie in dulap .Am invatat ce sa puratam, ce sa nu purtam, ce se potriveste, ce nu se potriveste, cum sa asociem materialele si culorile, cum sa nu facem abuz de accesorii, oja prea stridenta la scoala, cercei mari, sau ruj prea inchis la culoare. Si am mai invatat ca sportul este extrem de important, astfel incat toata vara am petrecut ore intregi in competitii, joaca si joc in aer liber! Si am mai invatat sa facem aranjamente florale. Si am mai citit povesti, enciclopedii:)




La un moment dat ne-am apucat sa cream stegul taberei noastre chic. Alina a propus sa punem acolo un         smiley pe care il folosim cu totii la messenger si il regasim imprimat pe tricouri sau                    pe insigne ca un semn de maxima veselie. Vali a venit cu ideea  unui curcubeu, iar Ioana a pus cateva note muzicale langa fata galbena si zambitoare. La un moment dat am inceput toti sa desenam curcubeul nostru. Am invatat ce inseamana cuvantul “ROGVAIV”.  CHIC CHAMP este blogul taberei noastre. Este povestea noastra de acum...
































3 comentarii:

  1. Wow! Cat ma bucur sa va vad veseli si zambareti!
    De saptamana viitoare incep si eu sa vin alaturi de voi.
    Pupaturi multe de la mare

    RăspundețiȘtergere
  2. Vin si eu maine dimineata la voi sa citim din Micul print! de abia astept! hihi

    RăspundețiȘtergere