Concurs de talente
 Copiii au, in general, inclinatii spre anumite lucruri... Toata vara i am urmarit si i am incurajat sa isi aprofundeze pasiunile: lui Alex ii place foarte mult la bucatarie, sa gateasca. Coca e "ciuca mistourilor" si haioasa peste poate, asa ca a inceput sa invete cum se spun bancurile...Florentinei ii plac animalele, Bety vrea sa se faca designer fashion si are mana foarte buna, Ioana si Vali deseneaza bine. Ionut e cel mai tare din gasca pe parte de cultura generala, Ioni si Maya canta exceptional muzica populara, Ana vrea sa se faca actrita si scrie poezii, etc Asa ca, am organizat un talent show. Copiii au avut la dispozitie 5 zile ca sa si aleaga tema de concurs si sa o pregateasca. Am invitat o multime de agenti pe post de public si jurati si, intr o sambata dupa masa am dat drumul la petrecerea concurs!

                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu