ZIUA lui Edan / prietenul nostru

" Elena este agent de implinit dorinte. Edan e fiul ei... a venit la noi tocmai din America, fix in ziua in care a implinit 13 ani. Cu unul dintre cele mai bune torturi de ciocolata pe care le-am mancat vreodata, cu suc si muuulte sampanii pentru copii, pe care le-am agitat si le-am deschis chiar noi, cum fac oamenii mari de Revelion. Ne-am distrat teribil.



 Edan a stat pana noaptea tarziu cu noi. Si a spus ca se mai intoarce curand! L-am primit cu un banner mare, pe care am scris simplu, in engleza, limba lui: la multi ani! Mama lui Edan e o femeie foarte buna si frumoasa. A dansat cu noi, l-a pansat pe Robert, ne-a adus o plasma mare si peste 20 de dwd-uri. 

 





















 Oana ne aduce in Chic Camp un robot de bucatarie profesional. Fericirea departamentului "bucatarie":)

2 comentarii:

  1. Si eu si Edan asteptam Duminica viitoare ca pe apa in timp de seceta :)) ca sa venim la voi. Va puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!!

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-e dor de voi deja!!! va pup pe toti tare, tare!! muuuuuah

    RăspundețiȘtergere