Concert caritabil pentru Ioana

    Una dintre cele mai frumoase iesiri, dupa care ne-am intors acasa cu inca o lectie de viata invatata, a fost concertul caritabil pentru Ioana. Am mers acolo pentru ca o fetita avea nevoie de noi. Avea nevoie sa o aplaudam cand sufla in lumanarile de pe tort, dupa ce o echipa mare de artisti a "jucat" special pentru ea. Printre ei au fost si prietenii nostri, agenti de implinit dorinte: Miki, Florin Chilian, Mihai Bobonete, Mihai Margineanu si Dan Teodorescu. Special pentru ei am pregatit de acasa pancarte de incurajare. Langa noi era si Irina, sotia lui Dan, Nuami Dinescu, Sandi, Mihai, Ionut, Ramona, Bianca. Ne-am bucurat ca aveam doua manute sa aplaudam. Am invatat sa apreciem ca suntem sanatosi. Am daruit Ioanei o parte din banutii adunati pentru tabara noastra Chic Camp. Are mai multa nevoie de ei decat noi.
     Am plecat impresionati si plini de bucurie de acolo. 


                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu