Origami, oaspeti si salata de fructe
 
      Daca Alexandra tot e la noi, profitam din plin de prezenta ei si o rugam frumos sa ne invete sa facem origami. Mai cu plansete ca nu "ne iese", mai cu zambetul pe buze, fiecare dintre noi a  facut cate 2,3 cocori care urmeaza sa fie trimisi in Japonia in urma legendei pe care ne-a povestit-o Alexandra. Ea suna cam asa: Undeva, in Japonia, traia o fetita bolnava de leucemie. In cultura japoneza, cocorul este pasare sfanta, iar origami este un lucru pe care oamenii il fac la ordinea zilei. Se zice ca cine reuseste sa faca 1000 de cocori origami din hartie poate sa isi puna o dorinta care se va si indeplini. Ea si-a dorit sa se insanatoseasca si s-a apucat sa faca pasarile din hartie. Din pacate nu a reusit sa faca decat 600 si a murit. In Japonia exista si astazi un monument inchinat acestei legende, unde oamenii depun cocori origami ca sa intregeasca numarul. Astazi sunt milioane de cocori acolo si noi vrei sa completam colectia cu un gand bun pentru fetita a carei legenda a dat sens unei zile de vacanta. Si uite asa ne-am mai testat si cunostiintele in ceea ce priveste cultura japoneza. In timp ce faceam cocorii si catelusii din hartie,  a aparut si prietenul nostru Tom Andreassen impreuna cu familia lui tocmai din Norvegia. Ne-am amuzat copios impreuna cand i-am vazut pe baieti nostri imbracati in costume traditionale din Japonia. Ne-am delectat apoi cu cate o salata de fructe si ne am salutat o zi intreaga in japoneza.

 
                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu