A party to remember    
    Prima petrecere organizata la Mogosoaia in Chic Camp. Forfota. Asta e atmosfera din casa. Curatenie si pregatiri... Fiecare copil in parte isi repeta momentul in care va aparea "pe scena". Pregatim bidoane si pusti  pentru bataia cu apa care va urma. Am facut un gratar, am jucat o hora moldoveneasca cu agenti cu tot, am cantat si am dansat, ne-am distrat, ne am udat cu galeti de apa pana la piele cu totii, am suflat in lumanarile de pe tort (pentru ca de fapt petrecerea a fost pentru a i sarbatori pe Flori, Georgiana, Georgica, Vali si Ionut, care s-au nascut toti in aceasi perioada). "A fost cea mai frumoasa petrecere de ziua mea. A ajuns si mama. A plans cand a vazut cata lume ma iubeste. Am avut si sampanie si inghetata, fasole batuta adusa de Razvan Jakab si peste 100 de invitati." (Georgiana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu